24-časovna Viber asistencija na putovanju - novi i brži način za prijavu štete
Sava osiguranje, član jedne od vodećih osiguravajućih grupa u regionu – Osigurajuće grupe SAVA, nastavlja sa digitalnom transformacijom svojih procesa i uvodi nove aplikacije, jednostavnije i brže modele i puteve komunikacije sa klijentima, posebno u segmentu prijave šteta.
U letnjim mesecima najtraženija polisa je polisa Putnog osiguranja. Veći broj polisa podrazumeva veći broj štetnih događaja, a shodno tome veći broj poziva klijenata, traženja potrebnih informaciija o klinikama, bolnicama, prijavljivanju šteta i sl.
U skladu sa našim opredeljenjem da je za Sava osiguranje klijent uvek u fokusu, za sve naše klijente koji kupe polisu Putnog osiguranja kreirali smo Viber chat bot alat koji je tu za vas 24/7. U bilo koje doba dana i noći, klijenti će dobiti odgovore u vezi lekarske pomoći zbog iznenadne bolesti ili nezgode tokom putovanja u inostranstvo.
Prednosti komunikacija putem našeg Viber chat bot-a:
- Dostupno je 24/7,
- Potpuno je besplatno,
- Brzo i lako do odgovora.
Jednostavno, skeniranjem QR koda ili otvaranjem linka u gornjem delu polise, klijent ulazi u aplikaciju, preko koje od našeg Viber chat asistenta dobija odmah potrebne odgovore.
Vesti
Sava osiguranje i ove godine podržalo dm Žensku trku
9. oktobar 2024
Održana druga 10K Belgrade trka
9. septembar 2024