Podnošenje prigovora
Naš cilj je da na svaki zahtev koji nam uputite odgovorimo uslugom koja zadovoljava vaše potrebe i očekivanja. Ipak, ukoliko ste iz bilo kog razloga nezadovoljni našim postupanjem ili smatrate da ste na neki način oštećeni možete nam se obratiti slanjem prigovora na jedan od sledećih načina:
- Poštom na adresu sedišta koja je ista za obe kompanije i glasi: bul. Vojvode Mišića br 51, 11000 Beograd za SAVA ŽIVOTNO OSIGURANJE/SAVA NEŽIVOTNO OSIGURANJE u zavisnosti na rad kog Društva želite da uložite prigovor;
- Putem elektronske pošte slanjem prigovora na adresu: prigovori@sava-osiguranje.rs (za neživotna osiguranja) i adresu prigovori.korisnika@sava-zivot.rs (za životna osiguranja);
- U bilo kojoj od naših poslovnih jedinica;
- Online popunjavanjem formulara
Kako bismo vam pomogli da što jednostavnije dostavite prigovor pripremili smo obrazce Prigovor - formular u PDF (za neživotna osiguranja) i Prigovor - formular u PDF (za životna osiguranja) koji zadovoljavaju zakonske kriterijume obavezne sadržine prigovora i iste možete preuzeti i popuniti prilikom slanja prigovora poštom ili e-mailom, kao i prilikom podnošenja prigovora u našim poslovnim jedinicama.
Ukoliko želite podneti prigovor u slobodnoj formi obaveštavamo vas da prigovor obavezno treba da sadrži sledeće:
- ime, prezime i adresu podnosioca prigovora ako je reč o fizičkom licu, odnosno poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica, kontakt telefon i e-mail adresu podnosioca prigovora;
- razloge za prigovor i zahteve njegovog podnosioca;
- dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora;
- datum podnošenja prigovora;
- potpis podnosioca prigovora, odnosno njegovog zastupnika ili punomoćnika, osim u slučaju kada se prigovor podnosi u elektronskoj formi;
- punomoćje za zastupanje ako je prigovor podneo punomoćnik;
- poziv na broj štete, ukoliko se prigovor odnosi na rešenje štete.
Društvo može da traži dopunu prigovora ukoliko isti ne sadrži sve obavezne elemente.
Dodatne informacije u vezi prigovora
Rok za odgovor na prigovor je 15 dana od dana prijema prigovora, koji se izuzetno zbog prikupljanja dodatnih dokaza i izjašnjenja, može produžiti za još 15 dana.
Podnošenje prigovora i postupanje Društva po istom je besplatno za podnosioca prigovora.
Svi lični podaci koji se prikupe radi postupanja po prigovoru, mogu se koristiti samo u te svrhe. Detaljnije o zaštiti privatnosti.
Ukoliko i dalje niste zadovoljni našim postupanjem, možete da podnesete prigovor Narodnoj banci Srbije (adresa: Nemanjina 17, 11000 Beograd, web sajt: http://www.nbs.rs/). Narodna banka Srbije vaša prava i interese štiti putem: razmatranja obaveštenja/prigovora i sprovođenja postupka posredovanja – medijacije.