18.7.2022.

24-časovna Viber asistencija na putovanju - novi i brži način za prijavu štete

Sava osiguranje, član jedne od vodećih osiguravajućih grupa u regionu – Osigurajuće grupe SAVA, nastavlja sa digitalnom transformacijom svojih procesa i uvodi nove aplikacije, jednostavnije i brže modele  i puteve  komunikacije sa klijentima, posebno u segmentu prijave šteta.

U letnjim mesecima najtraženija polisa je polisa Putnog osiguranja. Veći broj polisa podrazumeva veći broj štetnih događaja, a shodno tome veći broj poziva klijenata, traženja potrebnih informaciija o klinikama, bolnicama, prijavljivanju šteta i sl.

U skladu sa našim opredeljenjem da je za Sava osiguranje klijent uvek u fokusu, za sve naše klijente koji kupe polisu Putnog osiguranja kreirali smo Viber chat bot alat koji je tu za vas 24/7. U bilo koje doba dana i noći, klijenti će dobiti odgovore u vezi lekarske pomoći zbog iznenadne bolesti ili nezgode tokom putovanja u inostranstvo.

Prednosti komunikacija putem našeg Viber chat bot-a:

  • Dostupno je 24/7,
  • Potpuno je besplatno,
  • Brzo i lako do odgovora.

Jednostavno, skeniranjem QR koda ili otvaranjem linka u gornjem delu polise, klijent ulazi u aplikaciju, preko koje od našeg Viber chat asistenta dobija odmah potrebne odgovore.  

Započnite razgovor